2011. február 17., csütörtök

Kell

Úgy érzem, hogy írnom kell. Csak azt nem tudom, hogy mit, és miért, vagy egyáltalán hogyan...
Mostanában nem írtam hozzá a Lelkem szava sorozathoz. Hogy miért? Mert nincs mit írnom. Nincsenek ötleteim. Semmi. De amint lesz valami, írok. Bármi. Akár csak egy kis apróság.
És most egy olyat mondok, amit eddig még nem említettem.
Belekezdtem egy történetbe, amit hosszúra tervezek. (Igazából többet is elkezdtem, de azok nem állnak valami jól.) Hogy mi lesz belőle, az majd kiderül. De nagy terveim vannak vele. Persze nem mondok semmit, mert nem akarom elkiabálni a dolgokat. Remélem össze fog jönni minden. Ha pedig nem... akkor még fejlődnöm kell! Nagyon sokat!
A többi történetem... tudom, kéne azokat is írni, és amint tudom csinálom is!
De most megyek, lehet felfüggesztem a gépezést, ugyanis szétmegy a fejem és edzésre is kéne menni.
Majd jelentkezek. Valamikor. Valamivel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése